فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

تونل میکامال کیش، تجربه پرواز در جزیره کیش

تونل میکامال کیش، جزو جدیدترین خدمات مجتمع تجاری میکامال در کیش است که در بخش تفریحات غیرآبی این جزیره واقع می‌شود. هر سال، جزیره زیبای کیش سعی می‌کند خدمات و تفریحات جدیدی را برای گردشگران این مقصد گردشگری فراهم کند. تونل باد کیش یکی از این نوآوری‌ها به‌حساب می‌آید که به‌تازگی شروع به کار کرده است.

یکی از تفریحات هیجان‌انگیزی که چند سالی است وارد کشور شده، تونل‌های باد هستند که حس سقوط آزاد چتربازان را برای شخص تجسم می کنند.

تونل باد یا Wind Tunnel در حقیقت یک استوانه بزرگ است که با اعمال فشار باد از قسمت کف استوانه، فرد را به بالا می‌اندازد و او را به شکلی شبیه به حالتی که فضانوردها و چتربازان تجربه می‌کنند، شناوری می‌سازد. تونل باد میکامال کیش، سومین تونل باد در کشور پس از شهرهای تهران و مشهد است که این تجربه را برای شما فراهم کرده می‌کند.

تونل میکامال کیش، تجربه پرواز در جزیره کیش

تونل میکامال کیش، تجربه پرواز در جزیره کیش

آمادگی‌های لازم برای استفاده از تونل باد میکامال کیش

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که آیا می‌توان به‌راحتی پرواز کرد یا شاید فکر کنید که مهارت لازم برای این کار را ندارید؟ اگر به دنبال تجربة هیجان‌انگیز پرواز هستید، نگران نباشید. شما می‌توانید این تجربه فوق‌العاده را از طریق طبقه سوم و پل زیبای تونل باد تجربه نمایید. در آنجا، تمام وسایل موردنیاز مانند لباس و کلاه ویژه به شما ارائه می‌شود و سپس به‌سرعت زیر نظر یک مربی ماهر در مکان میکامال یک آموزش اولیه کوتاه خواهید دید. در طول این تجربه، یک مربی همراه شما خواهد بود و اپراتور تونل باد نیز سرعت باد را با توجه به مهارت و آمادگی شما تنظیم خواهد کرد تا شما تجربة پرواز هیجان‌انگیزی را در محیطی ایمن و راحت داشته باشید. یک نکته دیگر درباره تونل میکامال کیش این است که شما می‌توانید هم‌زمان با دو نفر دیگر (با حضور یک مربی) از این تونل استفاده کنید که این امر می‌تواند لذت تجربه را افزایش داده و تجربه‌ای خاطره‌انگیز را در کنار عزیزانتان ارمغان بیاورد.

ویژگی‌های تونل باد میکامال کیش

تونل میکامال در کیش، یکی از نوآوری‌های جذاب در دنیای تفریحات ورزشی است. این تونل، اولین تونل باد در جهان است که اپراتور می‌تواند سرعت و شدت باد را با توجه به مهارت و توانایی شخص تنظیم کند. باد در این تونل با سرعتی حدود ۲۲۰ کیلومتر در ساعت توسط فن‌های مکنده‌ای که در بخش‌های بالای تونل نصب شده‌اند، ایجاد می شود. جالب است بدانید که سازنده این تونل همان شرکتی است که تونل باد شهیر دیزنی‌لند در استرالیا را طراحی کرده است.

همراهان عزیز ظفرسیر امیرکبیر جهت اطلاع از قیمت تور کیش و  رزرو تور کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت تضمین شده تور کیش را از ما بخواهید

شرایط استفاده از تونل باد میکامال کیش

فقط کسانی می‌توانند از این تونل باد استفاده کنند که شرایط زیر را داشته باشند:

  • ۴ سال به بالا
  • وزن ۲۰ تا ۱۴۰ کیلوگرمی
  • قد حداکثر ۲ متر
  • نداشتن آسیب‌های جدی شکستگی مفاصل و آسیب نخاعی
  • افراد باردار نمی‌توانند از این امکان تفریحی استفاده کنند
  • افراد مبتلا به صرع یا تحت‌تأثیر الکل و دارو
  • به همراه نبردن هیچ‌گونه وسیله‌ای
  • جداکردن تمامی متعلقات پیش از پرواز از جمله گوشواره، گردن‌بند، انگشتر، حلقه، ساعت و گیره مو
  • گرم‌کردن با ورزش پیش از پرواز
  • تجهیزات و ویژگی‌های تونل باد میکامال کیش کاملاً ایمنی و تضمین شده است .
  • امضاکردن موافقت‌نامه خدمات پیش از پرواز
  • رعایت‌ کردن توضیحات مربوط به ایمنی

آدرس تونل باد میکامال کیش

تونل میکامال کیش که یکی از نقاط دیدنی و تفریحی کیش محسوب می‌شود، در داخل مرکز خرید میکامال واقع شده است. این تونل باد یکی از جاذبه‌های جذاب این مرکز خرید است که اگر برای سفر به کیش آمده‌اید و قصد دارید به مرکز خرید میکامال بروید، حتماً از دیگر تفریحات جذاب آن هم بازدید کنید؛ زیرا متنوع و منحصر به فرد هستند.

برای رفتن به مرکز خرید تفریحی میکامال، باید به سمت شرق جزیره کیش حرکت کرده و سپس به سمت بلوار فردوسی و بعد میدان آبشار مراجعه کنید.

مرکز خرید میکامال یکی از مراکز خرید منحصر به فرد در کیش محسوب می‌شود که با ۷ طبقه و مساحتی بالغ بر ۴ هکتار و ۲۰۲ هزار مترمربع آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران است. علاوه بر این، این مرکز فراهم ‌کننده امکانات متنوعی مانند تله‌کابین، تونل باد، سینما، سالن پاتیناژ، مراکز ورزشی، اسپا و ماساژ، آکواریوم، شهربازی برای کودکان، هایپرمارکت با کالاهای متنوع و برندهای معروف و موارد دیگر برای راحتی و تفریح مراجعین است. همچنین، خرید از مغازه‌های این مرکز خرید به‌ عنوان یک تجربه لوکس و محصولات برند، از جذابیت‌های اصلی آن به شمار می‌رود.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :