فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

بهترین شرکت پیکاپ ویزا در کرج

افرادی که قصد سفر خارجی به کشورهایی را دارند که سفارت آن کشور در ایران نیست، باید به دنبال پیکاپ ویزا باشند. اگر ساکن کرج هستید و به دنبال بهترین شرکت پیکاپ ویزا در کرج هستید، شرکت هواپیمایی ظفر سیر امیرکبیر می‌تواند اقدامات مربوط به این موضوع را انجام دهد. در ادامه این مقاله به ذکر نکاتی در خصوص پیکاپ ویزا می‌پردازیم.

روش‌ های پیکاپ ویزا

قبل از اینکه در مورد بهترین شرکت پیکاپ ویزا در کرج صحبت کنیم، بهتر است با روش‌های این کار آشنا شوید. دریافت پیکاپ ویزا از دو طریق انجام می‌گیرد؛ از طریق روش شخصی و از طریق آژانس. روش شخصی به گونه‌ای است که فرد به صورت شخصی اقدام کرده و یک وکیل برای خود انتخاب می‌کند. تمام کارها و مراحل از طریق وکیل انجام می‌شود.

روش دوم کمک گرفتن از آژانس‌های هواپیمایی است. امروزه شرکت‌های بسیاری در این زمینه کار می‌کنند. تمام مراحل توسط این شرکت‌ها به طور کامل انجام می‌شوند. مزیت شرکت‌های هواپیمایی این است که تمام کارها را در کوتاهترین زمان و به بهترین نحو انجام می‌دهند. البته این موضوع منوط به آن است که شما یک شرکت معتبر را برای این کار انتخاب نمایید.

نکات مهم در خصوص پیکاپ ویزا

یکی از نکات مهم در خصوص گرفتن پیکاپ ویزا این است که در روزهای تعطیلات رسمی کشور مورد نظر این کار را انجام ندهید؛ زیرا سفارت در روزهای تعطیل در این کشورها بسته است. همچنین ساعت‌های کاری اداره مهاجرت در کشور مقصد را نیز در نظر داشته باشید تا در ساعات اداری اقدام نمایید. حواستان باشد که تمام مدارک را به درستی و بدون نقص ارائه دهید. هر گونه نقصی که در مدارک شما مشاهده شود، منجر به عقب افتادن کارتان خواهد شد.

همچنین برای شخصی که قرار است کارهای ویزای شما را انجام دهد، باید یا به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین وقت سفارت را رزرو نمایید. فراموش نکنید که پس از تحویل پاسپورت به شخص یا آژانس هواپیمایی، رسید را دریافت کنید. پس از اینکه اقدامات اولیه لازم را انجام دادید، برای شما یک کد پیگیری ارسال می‌شود. شما از طریق این کد پیگیری می‌توانید تمام مراحل را پیگیری نموده و از آن مطلع شوید. پس از اینکه بهترین شرکت پیکاپ ویزا در کرج را پیدا کردید، می‌توانید تمام اطلاعات لازم را از آنها دریافت کنید.

مدارک لازم برای دریافت ویزا

مدارک لازم برای پیکاپ ویزا بسته به کشور مبدا، کشور مقصد و کشور سومی که ویزا در آنجا صادر می‌شود می‌تواند متفاوت باشد. ساکنین کرج می‌توانید از بهترین شرکت پیکاپ ویزا در کرج، از مدارک لازم به طور دقیق آگاه شوید. مدارک مورد نیاز در حالت کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • مدارک شناسایی
  • فرم وکالت‌نامه‌ای که به شخص یا آژانس مورد نظر داده‌اید (در این وکالت‌نامه باید اثر انگشت و امضای فرد متقاضی باشد)
  • حداقل دو قطعه عکس (عکس‌ها باید پشت‌نویسی شده و در سایز ۷×۵ باشند)
  • رسید انگشت‌نگاری (پس از انگشت‌نگاری یک رسید به شما داده می‌شود که باید از آن به درستی نگهداری کرده و آن را به پشت پاسپورتتان بچسبانید)
  • اصل پاسپورت (اعتبار آن باید بین حداقل ۷ ماه تا یک سال باشد)
  • پرینت از ایمیل سفارت (از طرف سفارت یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که باید اطلاعات آن را پر کرده و پرینت بگیرید)

سخن پایانی

در این مقاله به موضوع پیکاپ ویزا پرداختیم. از آنجایی که یکی از روش‌های دریافت پیکاپ ویزا کمک گرفتن از آژانس است، بهتر است این کار از طریق آژانس‌های معتبر انجام دهید. در صورتی که به دنبال بهترین شرکت پیکاپ ویزا در کرج هستید، شرکت ظفر سیر امیرکبیر یکی از بهترین موارد است. این شرکت با پرسنل حرفه‌ای اقدامات لازم برای این کار را به بهترین نحو انجام خواهد داد.

 

 

 

 

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :