فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

آب و هوای کیش در پاییز چگونه است؟

کیش یکی از مکان‌های گردشگری به حساب می‌آید که در هر زمانی از ایام سال مسافران خود را دارد. اما گاهی افراد دوست دارند با اطلاعات بسیار دقیقی سفر کنند، برای مثال در هنگام رزرو تور کیش در فصل پاییز، سؤالاتی نظیر آب و هوای کیش در پاییز چگونه است؟ فصل پاییز چه تأثیری برروی قیمت خدمات رفاهی  و تفرجگاه‌های این جزیره دارد؟ فکر افراد را به خود مشغول می‌کند. به همین منظور قصد داریم در ادامۀ این مطلب موضوعات این چنینی را در مورد فصل پاییز در این جزیره باهم بررسی کنیم.

آب و هوای کیش در فصل پاییز

برای پاسخ این پرسش که آب و هوای کیش در پاییز چگونه است، باید بگوییم که در فصل پاییز آب و هوایی این جزیره کمی شرجی‌تر از بقیه ایام سال است، زیرا در این فصل  در این جزیره بسیار باران می‌بارد. اما لازم به ذکر است که بگوییم گرمای هوا در این فصل کاملاً تعدیل می‌شود که خود یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید، بنابراین با مسافرت در فصل پاییز به این جزیره می‌توانید از باران‌های پاییزی نیز لذت ببرید.

مزیت های مسافرت به جزیره کیش در فصل پاییز

حال که پاسخ پرسش آب و هوای کیش در پاییز چگونه است را دادیم، نوبت به بیان مزیت‌های سفر به این جزیره در فصل پاییز می‌‌رسد. مزیت‌های سفر به کیش در فصل پاییز را در قالب عنوان زیر برای شما توضیح داده‌ایم تا کاملاً با آن‌ها آشنا شوید:

خلوتی جزیره و ساحل

از آن جایی که فصل پاییز، فصل بازگشایی مدارس است، بسیاری از افراد به دلیل داشتن فرزند محصل از مسافرت به این جزیره صرف نظر خواهند کرد. از طرف دیگر افراد بسیاری هستند که این فصل از سال را برای سفربه این جزیره انتخاب نمی‌کنند؛ بنابراین فصل پاییز جزیرۀ کیش بسیار خلوت‌تر از فصول دیگر است و همین موضوع برروی ساحل نیز تأثیرگذار است. اگر قصد دارید که در زمان‌های بسیار خلوت در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس قدم بزنید حتماً این فصل را برای مسافرت به این جزیرۀ زیبا انتخاب کنید.

تخفیف های فوق العاده

اگر قصدتان از سفر به این جزیره خرید انواع لباس و موارد دیگر است، فصل پاییز را از دست ندهید. تمامی مراکز خرید این جزیره دارای تخفیفات فوق العاده‌ای هستند که علاقه‌مندان به خرید را به خود جذب می‌کنند.

کاهش قیمت هتل ها

با کاهش مسافران و گردشگران جزیره، هتل‌ها قیمت‌های خود را مقداری کاهش می‌دهند، که می‌تواند در هزینۀ سفر صرفه جویی قابل قبولی را برای شما رقم بزند.

بنابراین اگر فرزند محصل ندارید و می‌توانید در این فصل مسافرت بروید، حتماً جزیۀ کیش را در گزینه‌های سفرهای پاییزی خود قرار دهید.

کاهش قیمت مکان های تفریح مختلف

کاهش تعداد مسافران و گردشگران جزیره برروی قیمت مکان‌های تفریحی مختلف و تفریح‌های مختلف نظیر قایق سواری و غیره تأثیر گذاشته و سبب کاهش قیمت آن‌ها می‌شود.

زیبای های طبیعت پاییزی

هر فصلی زیبایی‌های خود را دارد؛ بنابراین فصل پاییز هم از این موهبت برخوردار است و با آمدن خود رنگ و بوی جدیدی را به طبیعت می‌بخشد. فصل پاییز جزیره کیش نیز به شدت دیدنی بوده و شما را سر ذوق می‌آورد.

جشنواره های مختلف

برای جذب گردشگر و مسافران به این جزیره، هر ساله در فصل پاییز جشنواره‌های تخفیفی بسیار زیادی برگزار می‌شود که تخفیف هتل‌های آن‌ها به پنجاه درصد هم می‌رسد.

مکان های دیدنی جزیره کیش در فصل پاییز

تمام اماکن گردشگری و تفریحی جزیرۀ کیش در فصل پاییز دیدنی هستند اما اگر در این فصل به این جزیره سفر کردید حتماً از موارد زیر دیدن کنید:

  • کشتی یونانی
  • ساحل درختان نارگیل کیش
  • اسکله کیش
  • ساحل کلبه هور
  • پارک ساحلی مرد ماهی گیر

کلام پایانی

برای پاسخ پرسش آب و هوای کیش در پاییز چگونه است، می‌توان گفت این جزیره در فصل پاییز رطوبتی بیشتر از فصل زمستان و دمای کم‌تر از فصل تابستان دارد اما می‌توان گفت به صورت کلی شرایط برای مسافرت به این جزیره مناسب بوده و می‌توان با مسافرت در فصل پاییز نیز اوقات خوشی را در این جزیره سپری کرده و خاطرات خوشی را رقم زد.

مسافرت در فصل پاییز به این جزیره خالی از لطف نبوده  و دارای مزیت‌هایی نظیر تخفیف‌های مراکز خرید، کاهش قیمت هتل‌ها، کاهش قیمت تفرجگاه‌ها و غیره است.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :