فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

چگونه سفر ارزان به کیش داشته باشیم؟

امروزه با افزایش قیمت سفر، چگونگی سفر ارزان به کیش نیز اهمیت بسیاری پیدا کرده است و دغدغه اغلب افرادی می‌باشد که قصد مسافرت به این جزیره را دارند. شاید شما نیز تصور کنید که سفر به کیش نیازمند هزینه‌های بالا است و نمی‌توان با هزینه‌های پایین عازم این جزیره شد. درحالیکه با استفاده از رعایت راهکارهای مختلف، میتوانید سفری مقرون به صرفه داشته باشید. حال از خود میپرسید که چگونه می توانیم سفر ارزان به کیش داشته باشیم؟ در این مقاله قصد داریم که به این پرسش شما پاسخ دهیم‌. پس همراه ما باشید.

چگونه سفر ارزان به کیش داشته باشیم

چگونه سفر ارزان به کیش داشته باشیم

همراهان عزیز ظفرسیر امیرکبیر جهت اطلاع از قیمت تور کیش و  رزرو تور کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت تضمین شده تور کیش را از ما بخواهید

روش‌های سفر ارزان به کیش

برای اینکه بتوان سفر مقرون به صرفه و ارزانی را به کیش تجربه کرد، بایستی به نکات بسیاری در این زمینه توجه نمود. هزینه‌های سفر به کیش مانند سایر نقاط شامل هزینه‌های مربوط به بلیط هواپیما، هزینه اقامت، هزینه خورد و خوراک، هزینه‌های مربوط به خرید و… می‌شود. اگر میخواهید که سفر کیش ارزان قیمتی را تجربه کنید، باید برنامه‌ریزی مناسبی را برای تمامی موارد مذکور انجام دهید. در ادامه به چند راهکار اساسی در این باره، اشاره خواهیم کرد.

زمان سفر ارزان به کیش

یکی از مهمترین عواملی که در هزینه‌های سفر کیش تاثیر دارند، زمان آن است. در برخی از ایام سال، کیش شلوغ‌ترین حالت خود را تجربه می‌کند که سبب افزایش قیمت بلیط، هتل، غذاها و… می‌شود. زمان‌های شلوغ کیش شامل تابستان و تعطیلات نوروزی می‌باشد که برای جلوگیری از صرف هزینه بالا، باید از سفر به کیش در این فصل از سال اجتناب کنید. پس از تعطیلات عید و شهریور ماه بهترین زمان سفر ارزان به کیش به شمار می‌رود. اواخر اسفند و قبل از تعطیلات عید نوروز هم زمان مناسبی برای سفر به این منطقه است؛ زیرا کیش در خلوت‌ترین حالت خود قرار دارد و هزینه‌های مربوط به بلیط، غذا، اقامت و… در آن پایین است. شما می توانید با در این فصل از سال از آژانس ظفرسیر امیرکبیر، بلیط ارزان کیش را رزرو کنید. علاوه بر این، پروازهای بعد از ظهر این آژانس قیمت‌های مناسب‌تری از پروازهای صبح دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید.

بهترین محل اقامت برای سفر ارزان به کیش

جزیره کیش از هتل‌ها و اقامت‌های مختلفی برخوردار است که هر یک ویژگی‌ها و خدمات مختص به خود را دارند. برای سفر ارزان به کیش، مراکز اقامتی دارای تخفیف را انتخاب کنید. همچنین به دنبال مراکز اقامتی معمولی باشید و از رزرو هتل‌های پنج ستاره و لوکس خودداری کنید. آپارتمان‌ها و هتل‌های ۱ و ۲ ستاره از جمله مراکز اقامتی معمولی به شمار می‌روند که به هزینه بالا نیاز ندارند‌. اقامت در سوئیت نیز از دیگر موارد انتخابی برای کاهش هزینه‌های سفر به کیش است. علاوه بر این، همانطور که در بالا اشاره کردیم، سفر به کیش در فصل‌های ارزان، قیمت رزرو هتل و اقامتگاه را تا میزان بالایی کاهش می‌دهد. چنانچه شما به دنبال هتل و اقامتگاهی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، میتوانید از طریق آژانس ظفرسیر امیرکبیر بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

انتخاب رستوران برای سفر ارزان به کیش

جزیره کیش، رستوران و غذاخوری‌های مختلفی دارد که غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهد. ولی اگر قصد دارید که در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، رستوران‌های محلی و کترینگ‌های کیش بهترین گزینه به شمار می‌روند که غذاهای مختلف با قیمت مناسبی دارند. همچنین در اغلب سوئیت و آپارتمان‌ها نیز آشپزخانه کوچکی قرار دارد که شما می توانید خودتان به پخت و پز مشغول شوید. علاوه بر این، برخی تورهای قرارگرفته در آژانس ظفرسیر امیرکبیر نیز خودشان به تهیه غذا و خوراکی اقدام می‌کنند که سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود.

تفریحات مناسب برای سفر ارزان به کیش

یکی از عواملی که سبب جذب گردشگر در جزیره کیش می‌شود، تفریحات مختلف موجود در آن است. این تفریحات شامل گشت و گذار در مراکز تجاری تا تفریحات آبی هیجان‌انگیز می‌شود که می‌توانند تمام وقت شما را سرگرم خود کنند. هر یک از این تفریحات، هزینه مختص به خود را دارند ولی اگر می‌خواهید که سفر ارزانی داشته باشید، می‌توانید از تفریحات بدون هزینه یا با قیمت پایین استفاده کنید. از جمله این تفریحات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازدید از جاذبه‌های متعدد تاریخی و گردشگری
  • دوچرخه‌سواری
  • پارک دولفین‌ها
  • قایق سواری
  • برخی از تفریحات آبی
  • و…

مراکز خرید مناسب برای سفر ارزان به کیش

جزیره کیش، مراکز تجاری بسیاری دارد که اجناس متنوع با قیمت‌های مختلفی در آن به فروش می‌رسند. اگر میخواهید هزینه بالایی را صرف خرید در این مراکز تجاری نپردازید، بهتر است که از مراکز خرید خیلی لوکس دوری کنید. بازار عربها، بازار پارس خلیج، مجتمع زیتون، مجتمع پانیذ، بازار مرجان و… از جمله بازارهای معمولی کیش محسوب می‌شوند. همچنین کیش حراجی‌های معروفی دارد که سبب جذب بسیاری از مسافران می‌شود. معمولا بهترین زمان خرید اجناس از این جزیره از اوایل اردیبهشت تا آخر خرداد و از اوایل مهرماه تا پایان آذر است. کاهش مسافران در بازه‌های زمانی مذکور، موجب ایجاد حراجی‌ها و جشنواره‌های پرتخفیف در کیش می‌شود.

استفاده از تخفیفات برای سفر ارزان به کیش

با استفاده از تخفیفات در نظر گرفته شده در کیش، می توانید سفر اقتصادی و با هزینه پایینی داشته باشید. این تخفیفات شامل تخفیف در هزینه سفر، اقامتگاه، تفریحات، غذا و… می‌شود. وجود جشنواره‌های مختلف در طول سال در جزیره کیش، از جمله مواردی است که با استفاده از آن هزینه‌های سفر تا میزان بالایی کاهش پیدا می‌کند. لازم به ذکر است زمان سفر نیز تاثیر بسیاری در ایجاد این تخفیفات دارد‌. با کاهش میزان توریست در کیش، بلیط‌ های هواپیمایی، تورها و هتل‌ها به ارائه تخفیفات اقدام می‌کنند تا سبب جذب مسافر شوند. به طوریکه اجناس داخل پاساژها نیز تخفیف می‌خورند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم که به طور مفید به روش‌های سفر ارزان به کیش بپردازیم. در سفر ارزان به کیش عوامل بسیاری تاثیر می‌گذارند که از جمله مهمترین آنها شامل زمان سفر، روش سفر، محل اقامت، نوع تفریحات، خورد و خوراک و… می‌شود. پس برای تجربه سفری با قیمت پایین در کیش، لازم است که در انتخاب این موارد به صورت هوشمندانه عمل کنید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از آژانس ظفرسیر امیرکبیر، تور کیش را با قیمت ارزان تهیه کنید و از پشتیبانی کارشناسان آن بهره ببرید.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :