فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

چقدر هتل روی آب کیش را می‌شناسید؟

در جزیره زیبای کیش به دلیل وجود گردشگران و مسافران بسیار، هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی ایجاد شده است که یکی از انواع آنها، هتل روی آب کیش می‌باشد. ولی چقدر هتل روی آب کیش را می‌شناسید؟

در سال‌های اخیر، کیش به دلیل ویژگی‌ها و امکانات تفریحی، گردشگران و مسافران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می‌کند. ولی یکی از نکات مهم هنگام سفر به کیش، انتخاب هتل مناسب است. از این رو، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل روی آب کیش بپردازیم تا اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید. پس در ادامه همراه ما باشید.

چقدر هتل روی آب کیش را می‌شناسید

چقدر هتل روی آب کیش را می‌شناسید

آشنایی با هتل روی آب کیش

یکی از بهترین هتل‌های موجود در کیش، هتل روی آب آن با عنوان هتل ترنج است که اغلب مسافران و گردشگران با آن آشنایی دارند. هتل ترنج یک هتل پنج ستاره می‌باشد که در شمال غربی کیش و در منطقه بکری قرار دارد. طراحی این مجموعه گردشگری و رفاهی در دو فاز صورت گرفته که فاز اول بر روی آب قرار گرفته است. فاز دوم نیز یک هتل طبقاتی ساحلی محسوب می‌شود که فعلا تکمیل نشده است. همچنین در هتل روی آب کیش، امکانات مختلفی مانند رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، خانه بازی کودکان، سالن بیلیارد و… در نظر گرفته شده است که سبب رفاه مسافران و گردشگران می‌شود. علاوه بر این، موقعیت جغرافیایی خاص و ساخت متفاوت هتل ترنج، موجب شده است تا مسافران بتوانند مناظر فوق العاده ای را شاهد باشند. از جمله این مناظر حیرت انگیز شامل طلوع و غروب خورشید، فضای سبز، رقص ماهی‌ها و مرجان‌ها و… می‌شود.

امکانات هتل روی آب کیش

همانطور که در بالا اشاره کردیم، هتل روی آب کیش به دلیل ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد، موجب جذب گردشگران زیادی می شود. پس در پاسخ به اینکه چقدر هتل روی آب کیش را می‌شناسید، میتوانید به امکانات آن اشاره کنید. امکانات و خدمات این هتل به صورت مختصر، شامل موارد زیر می‌شود:

  • استخر، سونا بخار و جکوزی
  • کافی شاپ گلف و ساحلی
  • سالن اسپا و ماساژ
  • کانتر مخصوص گردشگری
  • امکان اجاره اتومبیل
  • آتلیه عکاسی
  • پیست مخصوص دوچرخه سواری
  • سالن بازی ساحلی برای بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی
  • رستوران
  • لمکده سنتی
  • و…

علاوه بر موارد مذکور، خدماتی مانند ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به پاساژها، امکان استفاده از باشگاه ورزشی و زمین والیبال ساحلی به صورت رایگان، به مسافران و گردشگران ارائه می‌شود.

اتاق‌های هتل روی آب کیش

در این هتل پنج ستاره، اتاق‌های بسیاری برای گردشگران وجود دارد که از جمله آنها میتوان به دو تخته رو به دریا، دو تخته رو به غروب خورشید، دو تخته رویال رو به ترنج و… اشاره کرد. هر یک از این سوئیت‌ها در ابعاد مختلف ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. همچنین در هتل روی آب کیش، میتوانید درخواست تخت اضافی به سوئیت مد نظر خود را داشته باشید. علاوه بر این، تمامی سوئیت‌های هتل ترنج یک بالکن اختصاصی چوبی دارند که امکان مشاهده غروب آفتاب فراهم می‌کند. طراحی بخشی از کف اتاق نیز به صورت شیشه‌ای صورت گرفته است که میتوانید به تماشای مرجان‌های زیبای ساحل بپردازید.

نحوه دسترسی به هتل روی آب کیش

پس از این پرسش که چقدر هتل روی آب کیش را می شناسید، نوبت به نحوه دسترسی به این هتل می‌رسد. هتل روی آب کیش تمامی امکانات رفاهی برای مسافران و گردشگران را فراهم کرده است. به همین دلیل دسترسی به این هتل، کار دشواری محسوب نمی‌شود. ترانسفر رایگان فرودگاهی رفت و برگشت، از جمله این امکانات است که سبب راحتی مسافران و عدم دغدغه آنها از بابت دوری یا نزدیکی هتل از فرودگاه می‌شود. برای مسافرانی هم که تمایلی به استفاده از ترانسفر رایگان ندارند، میتوانند از خودروهای شخصی، تاکسی و… استفاده کنند. مورد دیگر که بسیار پراهمیت تلقی می‌گردد، فاصله هتل تا دریا است. به دلیل اینکه فاز دریایی هتل بر روی آب‌های خلیج فارس قرار دارد، شما هیچ دغدغه ای در این باره نخواهید داشت و در هر لحظه شاهد مناظر زیبای دریا و ساحل از اتاق خود خواهید بود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات مفیدی در زمینه هتل دریایی کیش ارائه دهیم. بنابراین زمانی که از شما بپرسند، چقدر هتل روی آب کیش را می شناسید، میتوانید پاسخ دقیق و کاملی ارائه دهید. بدون تردید هتل ترنج را میتوان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش معرفی نمود که با اقامت در آن، میتوانید زیبایی و لذت سفر خود را دو چندان کنید. این هتل با سرویس‌دهی عالی و امکانات فوق العاده، همواره رضایت مسافران و گردشگران را به خود جلب می‌کند.

جهت رزرو هتل ترنج کیش می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید

همراهان عزیز ظفرسیر امیرکبیر جهت اطلاع از قیمت تور کیش و  رزرو تور کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت تضمین شده تور کیش را از ما بخواهید

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :