فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

پارک ژوراسیک کیش؛ بزرگترین پارک ژوراسیک سرپوشیده در خاورمیانه

یکی از مراکز تفریحی کیش که به هیچ عنوان نباید دیدن آن را از دست بدهید، پارک سنتر کیش است. این مجموعه در سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است. این پارک دارای پارک ژوراستیک و پارک چادویی است. پارک ژوراسیک کیش به عنوان یک مکان بسیار مهیج برای کودکان و نوجوانان شناخته می‌شود، مخاطبان این پارک علاوه بر کودکان و نوجوانان بزرگسالان نیز هستند، زیرا این مجموعه برای هر سنی جذابیت داشته و آن‌ها را به یک محیط خیال انگیزی می‌برد.

پارک ژوراسیک کیش

پارک ژوراسیک کیش

پارک ژوراسیک کیش کجاست؟

پارک‌های ژوراسیک اولین بار در کشور آمریکا براساس قوۀ تخیل کودکان و نوجوانان این کشور طراحی و ساخته شد و بعدها کشورهای دیگر با الگوبرداری از این آن، پارک‌های ژوراسیک خود را طراحی کردند.

اگر شما قصد مسافرت به جزیره کیش را دارید، حتماً به پارک ژوراسیک کیش نیز سری بزنید. برای رفتن به این پارک باید به سمت غرب جزیره حرکت کنید. پارک سنتر کیش در حوالی کشتی یونانی ساخته شده است که می‌توانید با گردشی کوتاه در این مجموعه خاطرات فراموش نشدنی را برای فرزند دلبندتان رقم بزنید.

پارک سنتر کیش از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

بعضی افراد فکر می‌کنند که پارک ژوراسیک کیش از پارک سنتر کیش جدا است، در صورتی که به مجموعۀ پارک ژوراسیک و مجیک پارک کیش، پارک سنتر گفته می‌شود. در ادامه این دو پارک را باهم بررسی خواهیم کرد:

پارک ژوراسیک کیش

پارک ژوراسیک کیش که با نام دراگون پارک نیز شناخته می‌شود، بخش بزرگی از پارک سنتر را تشکیل می‌دهد، اگر قصد دارید به دوران ماقبل تاریخ و زمان زندگی این موجودات بزرگ سفر کنید، بهترین راه تهیه بلیط و آمدن به این پارک است. این پارک به عنوان بزرگ‌ترین پارک ژوراسیک خاورمیانه شناخته می‌شود که مجسمۀ انواع بسیار زیادی از دایناسورها در آن قرار دارد.

در کنار هر دایناسور یک کلید تعبیه شده است تا با فشار دادن آن صدای دایناسور به گوش شما برسد همچنین در کنار هر مجسمه اطلاعات مفیدی در مورد آن دایناسور آورده شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند اطلاعات مفیدی دربارۀ دایناسورها بدست آورند.

مجیک پارک کیش

این بخش از پارک سنتر کیش از دنیای بلک لایت، خطای دید، دنیای جاذبه، دنیای بی نهایت، بخش نقاشی های ۳ بعدی، اتاق perspective، اتاق خواب دیواری، اتاق سیاه و سفید و خانه وارونه  تشکیل شده است که به انتخاب خودتان می‌توانید از هرکدام از این موارد که بخواهید بازدید کنید.

هیجان انگیزترین بخش مجیک پارک مربوط به اتاق خطای دید است، این اتاق به عنوان پنجمین موزه برتر کودکان و نوجوانان جهان شناخته شده است.

یکی دیگر از بخش‌های مهیج مجیک پارک اتاق‌های آینه است که بازدید از این بخش برای بزرگسالان نیز خالی از لطف نمی‌باشد. اتاق های آینه از اتاق تمام آینه، اتاق با آینه های ۳۰ درجه زاویه و اتاق با آینه های اینتراکتیو  interactive تشکیل شده است.

اتاق اژدها بخشی از پارک سنتر کیش است که برخلاف تصور همگان بخشی از پارک جادویی کیش است. در این اتاق دو مجسمه اژدها بزرگ با ابعاد شش متر وجود دارد که از دهانشان دود و آتش خارج می‌شود، اگر فرزند شما زیر شش سال سن دارد، بازدید از این اتاق ممکن است برایش ترسناک  باشد؛ بنابراین قبل از بازدید از آن سن فرزندتان را درنظر بگیرید.

پارک ژوراسیک کیش چه امکاناتی دارد؟

این پارک دارای کافی شاپ و رستوران است؛ بنابراین می‌توانید بعد از یک گردش جذاب در پارک، برای صرف غذا و رفع خستگی سری به آن‌ها بزنید. علاوه براین‌ها، این پارک دارای یک آتلیه عکاسی است که می‌تواند عکس‌های زیبایی را از شما و کودک دلبندتان به ثبت برساند.

همچنین در داخل پارک ژوراسیک کیش یک فروشگاه وجود دارد که می‌توانید محصولاتی نظیر ماگ، تیشرت و غیره را با عکس‌های انواع دایناسورها و اژدها خریداری کنید تا یک یادگاری بسیار زیبا و جذاب را با خود به منزل ببرید.

کلام پایانی

پارک ژوراسیک کیش بخشی از پارک سنتر کیش به حساب می‌آید، این پارک در سال 1400 توسط 200 تیم مجرب ساخته و بازگشایی شده است. پارک ژوراسیک به عنوان بزرگ‌ترین پارک ژوراسیک سرپوشیده خاورمیانه شناخه می‌شود. پارک سنتر کیش از بخش جذاب دیگری به نام پارک جادوی نیز تشکیل شده است که می‌تواند لحظات بسیار جالبی را برای شما و فرزنداتان به وجود آورد. هنگام سفر به کیش حتماً از این پارک زیبا و هیجان انگیز دیدن فرمایید.

همراهان عزیز ظفرسیر امیرکبیر جهت اطلاع از قیمت تور کیش و  رزرو تور کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت تضمین شده تور کیش را از ما بخواهید

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :