فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

هتل های ساحلی کیش؛ از به صرفه ترین تا لوکس ترین

برخی افراد بر این باور هستند که کیش تنها دارای هتل‌های ساحلی پنج ستاره است اما این موضوع چندان حقیقت ندارد، زیرا هتل های ساحلی کیش از به صرفه ترین تا لوکس ترین، آماده پذیرایی از گردشگران هستند؛ بنابراین اگر می‌‌خواهید یک مسافرت اقتصادی به جزیره کیش داشته باشید، کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا هتل‌های لوکس و همچنین هتل‌های اقتصادی و به صرفه کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل های ساحلی کیش

هتل های ساحلی کیش

به صرفه ترین و لوکس ترین هتل های کیش کدام اند؟

در ادامۀ مطلب هتل های ساحلی کیش، از به صرفه ترین تا لوکس ترین را برای شما آورده‌ایم تا شما بتوانید با توجه به نیاز و بودجۀ مسافرت خود، یک انتخاب مناسب داشته باشید.

 

ظفرسیر امیرکبیر، همراهان عزیز خود را به تجربه سفری خاطره‌انگیز به کیش با قیمت تضمین‌شده دعوت می‌کند. جهت اطلاع از قیمت و رزرو تور کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

هتل آپارتمان شباویز کیش

این هتل آپارتمان ساحلی  در سال 1370 در جریزۀ کیش ساخته شده است و در سال 95 برای بهبود خدمات اقدام به بازسازی آن کردند، این هتل دارای 78 اقامتگاه‌ متنوع است که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این هتل ساحلی جز به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های ساحلی جزیره کیش است.

هتل سیمرغ

این هتل در سال 70 ساخته شد و در سال 97 بازسازی شده است. این هتل دارای 85 واحد اقامتی است که به شکل ویلایی ساخته شده‌اند. این هتل با ساحل خلیج فارس فاصلۀ بسیار اندکی دارد؛ بنابراین در هر زمان که دلتان هوای ساحل را کند می‌توانید برای قدم زدن به ساحل بروید.

این هتل جز هتل‌های سه ستاره کیش است که خدمات رفاهی قابل قبولی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل هلیا

این هتل نیز جز هتل‌های سه ستاره کیش به حساب می‌آید که قیمت مقرون به صرفه‌ای نسبت به هتل‌های چهار و پنج ستارۀ کیش دارد. این هتل دارای 162 اتاق است که تعدادی از آن‌ها دارای منظرۀ ساحلی هستند. این هتل دارای خدمات رفاهی نظیر رستوران، کافی شاپ و غیره است و تمام اتاق‌های آن از خدمات بهداشتی و رفاهی سطح بالایی برخوردار است.

هتل ستاره کیش

برای بیان لیست کاملی از هتل های ساحلی کیش؛ از به صرفه ترین تا لوکس ترین، نباید هتل ستاره کیش را از قلم بیانذاریم. این هتل در ساحل مرجان بنا شده است که تعدادی از اتاق‌های آن دارای منظرۀ دریا هستند. این هتل دارای اتاق‌های دو تا چهار تخته بوده و خدماتی نظیر رستوران، کافی شاپ، اینترنت و غیره را دارا می‌باشد.

هتل ترنج کیش

این هتل پنج ستاره رویایی‌ترین هتل کیش به حساب می‌آید. این هتل دارای اتاق‌های دبل و توئین، دو تخته دبل فولبرد و سوییت اختصاصی است.

می‌توان این هتل را از نظر موقعیت قرارگیری اتاق‌ها به دو بخش تقسیم کرد که بخش اول برروی ساحل و بخش دوم برروی دریا بنا شده است. در اتاق‌هایی که برروی دریا ساخته شده‌اند، کف به صورت شیشه‌ای کار شده است تا مسافران بتوانند در هنگام اقامت در این اتاق‌ها آب‌های خلیج فارس را مشاهده کنند. آن چه مشخص است قیمت اتاق‌ها با کف شیشه‌ای به مراتب بالاتر از اتاق‌های ساحلی است؛ زیرا فضای بسیار خاصی را برای مسافران ایجاد کرده است.

هتل داریوش کیش

این هتل جز گران قیمت‌ترین هتل‌های جزیره کیش به حساب می‌آید. هتل داریوش با الهام از کاخ تخت جمشید شیراز ساخته شده تا به هر طرف که نگاه می‌کنید، تاریخ بسیارغنی کشور ایران برای شما زنده ‌شود.

این هتل دارای 190 واحد اقامتی بسیار لوکس است، همچنین این هتل دارای دو رستوران مجلل، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و غیره بوده که آن را به یک هتل خاص و ویژه تبدیل می‌کند.

کلام پایانی

در مطالب بالا سعی کردیم لیستی از هتل های ساحلی کیش؛ از به صرفه ترین تا لوکس ترین را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای خود متناسب‌ترین آن‌ها را برای اقامت خود در نظر بگیرید. این هتل‌ها همگی از خدمات رفاهی عالی برخوردار هستند که می‌توانند خاطرت خوشی را برای هر مسافری رقم بزنند.

در هنگام رزرو هتل کیش حتماً خدمات رفاهی و دسترسی‌های آن را به مناطق گردشگری مختلف بسنجید و سپس هتل را رزرو کنید، زیرا ممکن است بعضی ازهتل‌ها به امکان تفریحی مختلف دور بوده که این موضوع سبب تحمیل هزینه‌های اضافی به شما بابت حمل و نقل و رسیدن به تفرجگاه‌های مختلف می‌شود.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :