فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

معرفی 10 رستوران برتر کیش با آدرس

اولین دغدغۀ افراد در مسافرت این است که وعده‌های غذایی خود را کجا صرف کنند که علاوه بر کیفیت بالای غذا، محیطی دلنشین و مناسب داشته باشد. در ادامۀ این مطلب قصد معرفی 10 رستوران برتر کیش با آدرس را داریم؛ بنابراین اگر قصد مسافرت به کیش را دارید، حتماً در ادامۀ این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی 10 رستوران برتر کیش

معرفی 10 رستوران برتر کیش

 

همراهان عزیز ظفرسیر امیرکبیر جهت اطلاع از قیمت تور کیش و  رزرو تور کیش همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت تضمین شده تور کیش را از ما بخواهید

10 رستوران برتر کیش با آدرس

معیار ما در  معرفی 10 رستوران برتر کیش با آدرس معیارهایی نظیر کیفیت بالای غذا، فضای شیک و دسترسی راحت بوده است؛ بنابراین امیدواریم توانسته باشیم شما را به بهترین شکل در انتخاب یک رستوران مناسب راهنمایی کنیم.

1 –  توتی فروتی

این رستوران فعالیت خود را از سال 1384 در کنار دریا آغاز کرده است.

منوی این رستوران از غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود تشکیل شده است. این رستوران دارای پشت بامی از جنس چوب است که لحظات بسیار خاطره‌انگیزی را برای شما ایجاد می‌کند.

آدرس:  انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

2 – کوه نور

این رستوران مشابه کوه ساخته شده است. نورپردازی این رستوران از لابه‌لای صخره‌ها و اجرای موسیقی زنده فضایی عالی را به این رستوران می‌بخشد.

منوی این رستوران که غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را شامل می‌شود، دارای تنوع بی‌نظیری است.

آدرس:  میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش

3 – میرمهنا

در معرفی رستوران‌های برتر کیش  نباید این رستوران را با منویی کبابی و دریایی از قلم بیاندازیم. این رستوران در ساحل این جزیره واقع شده است. دیدن ساحل خلیج فارس همراه با شنیدن موسیقی زنده در هنگام صرف غذا دل انگیز خواهد بود.

آدرس: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

4 – فودلند

اسم این رستوران بسیار برازنده آن است، زیرا با طبغ بیش از 100 نوع غذا به سرزمین غذاهای جزیره تبدیل شده است.  این رستوران دو کافی شاپ دارد که بعد از صرف غذا برای نوشیدن چای می‌توانید سری به آن جا بزنید.

آدرس:  خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان

5 – رویال استار

این رستوران فعالیت خود را در سال 1391 آغاز کرد و در همین مدت زمان چند ساله توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این رستوران دارای پارکینگ است تا رفاه حال مهمانان به طور کامل برقرار شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را میل نمایید.

آدرس: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

6 –  شاندیز صفری

این رستوران از شناخته شده‌ترین رستوران‌های کیش به حساب می‌آید. این رستوران با ظرفیت 500 نفری انواع غذاهای کبابی و دریایی را در منوی خود دارد.

اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی‌های مطلوب این رستوران به حساب می‌آید.

آدرس: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبروی برج‌های دوقلو

7 –  پایاب

این رستوران در منطقۀ گردشگری پایاب واقع شده است، رستوران محبوب پایاب دارای یک چای خانه سنتی است که آن را تبدیل به یک رستوران ویژه کرده است.

سبک سنتی این رستوران در کنار یک منطقۀ تاریخی حس بسیار جالبی را در دل مسافران ایجاد می‌کند.

آدرس: میدان المپیک، بلوار المپیک

8 –  هشتگ

این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فست فود است که با غذاهای فست فودی خود بسیار شهرت دارد. دیوارهای این رستوران با علائم رانندگی تزیین شده که فضایی خاص را ایجاد می‌کند.

آدرس: بلوار امیرکبیر، روبروی کارتینگ، ساختمان هدیش

9 – سالود

این رستوران از ۱۲ الی ۱۶ به صرف ناهار و ۲۰ الی ۱۲:۳۰ به صرف شام پذیرای مهمانان خود است، این رستوران با تراسی بسیار زیبا می‌تواند خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

آدرس: جاده جهان، جنب کلبه هور

10 – نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید دارای سه منوی ایرانی، فرنگی و دریایی است اما با غذاهای دریایی خود شهرت فراوانی دارد. طراحی این رستوران شبیه به نهنگ سفیدی است تا فضایی خاص را برای مهمانان خود به وجود آورد.

آدرس: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

کلام پایانی

در این مطلب قصد معرفی ده مورد از  رستوران‌های  برتر کیش را به شما داشتیم تا شما را با رستوران‌های خاص این جزیره آشنا سازیم. اگرچه رستوران‌های معرفی شده کمی قیمت بالایی دارند، اما کیفیت غذا و فضای خاص آن‌ها، این قیمت بالا را کاملاً توجیه می‌کند.

بنابراین در هنگام مسافرت به این جزیرۀ زیبا، غذا خوردن در این رستوران‌های خاص را از دست ندهید.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :