فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

معرفی پلاژهای کیش با آدرس کامل

جزیرۀ کیش و آب‌های نیلگون خلیج فارس یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر و سپری کردن تعطیلات است. این جزیرۀ زیبا و شناخته شده دارای مکان‌های گردشگری، تفریحی و سرگرمی‌ مختلفی است که در بین آن‌ها می‌توان به پلاژهای کیش اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی پلاژهای کیش با آدرس کامل بپردازیم تا اگر قصد مسافرت به این جزیرۀ زیبا را دارید، این منطقۀ تفریحی را از دست ندهید.

معرفی پلاژهای کیش

معرفی پلاژهای کیش

معرفی پلاژهای کیش مخصوص بانوان

شنا کردن برای خانم‌ها همیشه با محدودیت‌هایی روبرو است که بسیاری از بانوان را از این تفریح بسیار لذت بخش منصرف می‌کند، در همین راستا پلاژی مخصوص بانوان در جزیره کیش ساخته شده است تا بانوان نیز بتوانند برای اولین بار بدون نگرانی و هیچ محدودیتی با مایو و لباس شنا از آب تنی در دریا لذت ببرند.

برای معرفی پلاژهای کیش با آدرس کامل، ابتدا لازم است ویژگی‌ها و خدمات آن‌ها را یک به یک بررسی کنیم.

عزیزانی که از خدمات ظفرسیر امیرکبیر استفاده می‌کنید، برای اطلاع از جزئیات تور کیش و رزرو آن همین حالا با ما تماس بگیرید. ما تضمین می‌کنیم که بهترین قیمت تور کیش را به شما ارائه دهیم.

قوانین پلاژهای بانوان

  • ورود پسر بچه‌های بالای سه سال ممنوع است.
  • هنگام ورود باید تلفن همراه و دوربین را به امانات تحویل دهید.
  • بهتر است تمام وسایل باارزش و قیمتی خود مانند طلا و ساعت را به امانات مجموعه بسپارید.

امکان غواصی در آب های آزاد

شنا کردن و استفاده از وسایل تفریحی همچون تخته موج سواری و تیوپ تنها تعدادی از خدمات این پلاژها به حساب می‌آید. این پلاژها امکان غواصی در زیر آب را برای بانوان فراهم کرده است تا یک تجربۀ خاص را برای آن‌ها رقم بزند.

سالن ماساژ و بدنسازی

گرفتن ماساژ در مسافرت می‌تواند کمک فراوانی در رفع خستگی افراد کند، به همین دلیل است که این مکان تفریحی افراد حرفه‌ای در این زمینه استخدام کرده است.

یک سالن بدنسازی برای افرادی که اهل ورزش هستند و حتی در سپری کردن تعطیلات خود از زمان تمرین خود نمی‌گذرند نیز در نظر گرفته شده است.

حمام آفتاب

یکی از لذت‌های مسافرت به شهرهای ساحلی دراز کشیدن زیر نور خورشید و حمام آفتاب گرفتن است، در این مکان تفریحی می‌توانید با خیالی راحت از سواحل زیبای جنوب کشورمان لذت ببرید.

دوش آب شیرین

بعد از شنا کردن در آب شور، حتماً لازم است بدن با آب شیرین شسته شود تا نمک‌های دریایی از روی پوست پاک شود؛ زیرا در صورت باقی ماندن این نمک‌ها برروی بدن ممکن است حساسیت پوستی برای فرد ایجاد شود.

مهم‌ترین نکته که باید در بحث معرفی پلاژهای کیش به آن اشاره شود، همین دوش‌های آب شیرین ساخته شده در ساحل است. این حمام‌های آب شیرین که به صورت کابین‌های کنار هم ساخته شده‌اند، این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند بدن خود را با آب شیرین از نمک‌ها پاکسازی کنند.

امکانات آرایشگاهی

یکی از لذت‌ها برای بانوان استفاده از خدمات آرایشگاهی در کنار ساحل زیبای خلیج فارس است.

رختکن مناسب

در این مکان تفریحی جایگاهی برای تعویض لباس در نظر گرفته شده است. معمولاً یکی از مشکلات آب تنی در ساحل چسبیدن شن و ماسه به بدن به خصوص پاها است. مسیرهای منتهی به رختکن‌های پلاژ بدون شن طراحی شده‌اند تا این مشکل را برای افراد حل کنند.

غریق نجاتان حرفه ای

مهم‌ترین نکته در هر مرکز تفریحی شنا، داشتن غریق نجاتان حرفه‌ای است، تا در صورت بروز حادثه بتوانند جان افراد را در کم‌ترین زمان نجات دهند.

آدرس و شماره تماس پلاژ مخصوص بانوان کیش

کیش، خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

ساعات کار:  این پلاژ از ۷ صبح تا ۶ عصر باز است که می‌توانید از هتل  خود با تاکسی‌های موجود در کمتر از ۱۰ دقیقه به پلاژ بانوان برسید.

تلفن مجموعه پلاژ بانوان ۲۴ ۴۶ ۴۴۲ (۰۷۶۴)

معرفی پلاژهای کیش مخصوص آقایان

اگرچه شنا کردن در هر نقطه‌ای از سواحل برای آقایان بلامانع است اما استفاده از امکانات پلاژ کیش مخصوص آقایان خالی از لطف نیست.

این پلاژها در کنار پلاژ بانوان قرارگرفته است تا خانواده‌ها بتوانند به راحتی از این پلاژها به صورت جداگانه استفاده کنند. از امکانات این مکان تفریحی نیز می‌توان به سالن ماساژ، زمین والیبال ساحلی، هندبال ساحلی، فوتبال ساحلی، نجات غریقان مجرب، سالن بدنسازی و غیره اشاره کرد.

آدرس پلاژ مخصوص آقایان: کیش، خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف

کلام پایانی

امکانات بسیار زیادی در این  دو مکان‌ تفریحی وجود دارد، اگرچه ویژگی‌ها و خدمات این مکان تفریحی به همین موارد خلاصه نمی‌شود اما در مطلب معرفی پلاژهای کیش تعدادی از آن‌ها را بیان کردیم.

امکاناتی نظیر حمام آفتاب، رستوران، غرفه‌های فروش لوازم شنا، دوش آب شیرین، سایه بان‌های متعدد، خدمات ماساژ و آرایشگاهی در این سواحل ارائه می‌شود که اگر قصد مسافرت به جزیرۀ کیش را دارید، نباید آن را از دست بدهید.

بهترین تور کیش را با ظفرسیرامیرکبیر تجربه کنید

جهت اطلاع از تور کیش نوروز 1403 کلیک کنید

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :