فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

قیمت تور استانبول از کرج

قیمت تور استانبول از کرج تا حدودی به مدت اقامت شما در این شهر بستگی دارد. ولی هر مدتی که در این شهر اقامت داشته باشید، حتما با تور به مکان های خاص این شهر بروید تا یک سفر تاریخی واقعی داشته باشید.
استانبول، پایتخت ترکیه، یکی از شهرهای بسیار جذاب و دیدنی در جهان است. این شهر با ترکیب منحصر به فردی از تاریخ، فرهنگ، معماری، آثار باستانی، آداب و رسوم، طبیعت زیبا و زندگی شهری پویا، مسافران را جذب خود می‌کند. به جرات می‌توان گفت استانبول تنها یک شهر نیست بلکه دو قاره است که در کنار دریا قرار دارد. این شهر در طول تاریخ پایتخت چهار امپراطوری مختلف بوده است. در این مقاله همراه ما باشید تا با اطلاعات کاملی در مورد استانبول و قیمت تور استانبول از کرج آشنا شوید. توصیه می‌کنیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

تور استانبول از کرج

استانبول شهر زیبا و دیدنی است و شما می‌توانید با بهترین تورهای زمینی و هوایی سفر به این منطقه را تجربه کنید و از این همه زیبایی لذت ببرید. اگر قیمت تور استانبول از کرج برایتان مهم است، ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید. با استفاده از تورهای استانبول که خریداری کرده‌اید، این امکان در اختیار شما قرار دارد که مکان‌های دیدنی این شهر، هتل و محل اقامت خود در این شهر را انتخاب کنید. استانبول یکی از پرطرفدارترین تورها بین مردم ایران است. استانبول دارای یک تاریخ غنی است و به عنوان شهری که در آن دو قاره آسیا و اروپا به هم متصل می‌شوند، درگیری فرهنگ‌های مختلف را تجربه می‌کند. این شهر با بناهای تاریخی زیادی مانند مسجد‌ها، کاخ‌ها، کلیساها و آثار باستانی مانند تاپکاپی سراسر شهر، معابد، بازارهای قدیمی و … مسافران را به دنیایی از زمان و تاریخ می‌برد.
برای بسیاری از افراد این سوال ایجاد شده است که آیا سفر به شهر استانبول ترکیه نیازمند دریافت ویزا است و یا ویزا لازم ندارد. در پاسخ به این سوال باید گفت برای تهیه تور استانبول ایرانیان نیاز به ویزا ندارند و می‌توانند بدون پاسپورت به این شهر سفر کنند. طبق قانون ترکیه ایرانیان می‌توانند به مدت سه ماه بدون ویزا در این شهر اقامت داشته باشند. همچنین باید گفت قانون ترکیه برای ایرانیان به این صورت است که در طی ۹۰ روز اقامت در ترکیه اجازه کار در این شهر را ندارد.

جاذبه های گردشگری شهر استانبول

در ادامه به چند مورد از مکان‌های گردشگری شهر زیبای استانبول اشاره می‌کنیم تا در سفر به این شهر حتما به این مکان‌ها سر بزنید.

  • آب انبار باسیلیکا
    این آب انبار در زمانی که استانبول قسطنطنیه نام داشت ساخته شده و از بناهایی است که در گردشگری حتماً باید از آن دیدن کرد. این آب انبار حدود ۳۰۰ ستون دارد که دارای طرح‌های زیبا است و به عنوان زیباترین مکان در استانبول شناخته می‌شود.
  • مسجد صوفیا
    مسجد صوفیا اولین جایی است که باید در سفر استانبول از آن دیدن کرد. این مسجد در زمان امپراتوری روم شرقی جز کلیساهای آن زمان بوده که توسط معمار عثمانی به مسجد باشکوه تبدیل شده است.
  • قصر توپ کاپی
    این قصر نزدیک آب انبار باسیلیکا قرار گرفته به طوری که این مکان جز تفریحات پادشاهان در گذشته بوده است. کاخ دلما باغچه، برج گالاتا، جزیره پرنس، بازار بزرگ استانبول، کلیسای جورا و بسیاری از اماکن دیگر که با دیدن آن‌ها در تور استانبول از کرج می‌توانید، لذت بخش‌ترین سفر را تجربه کنید.
  • فرهنگ غذایی پویا
    استانبول به عنوان مرکز فرهنگ و غذای ترکیه، به یک گنجینه از غذاهای خوشمزه تبدیل شده است. از خورشت‌ها و کباب‌ها تا دسرها و شیرینی‌ها، می‌توانید تنوع فراوانی از غذاهای محلی و بین‌المللی را در رستوران‌ها و کافه‌های استانبول تجربه کنید
    استانبول با ترکیب سوابق تاریخی، معماری شگفت‌انگیز، فرهنگ غنی، جاذبه‌های طبیعی استثنایی و غذاهای خوشمزه، مسافران را درگیر خود می‌کند. این شهر علاوه بر زیبایی‌های خود، همچنین دسترسی آسان به مناطق دیگر ترکیه مانند کاپادوکیا و شهرهای ساحلی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد.

قیمت تور استانبول از کرج

شما می‌توانید تور استانبول از کرج را با قیمت‌های مختلف تهیه کنید. قیمت تور استانبول از کرج بستگی به هتل‌های ترکیه، غذا، مکان اقامت و مدت زمان روزهای اقامت در این شهر زیبا بستگی دارد. قیمت تور استانبول از کرج با توجه به هتل‌های استانبول تغییر خواهد کرد. هر چقدر خدمات دهی هتل‌ها در استانبول بیش‌تر باشد به همان میزان مبلغ تور استانبول از کرج افزایش پیدا خواهد کرد. در حالی که اگر ‌هتل خدمات دهی پایین‌تری داشته باشد جهت تهیه تور استانبول از کرج باید مبلغ کم‌تری را جهت تفریح و اقامت چند روزه پرداخت کرد.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد قیمت تور استانبول از کرج بیان کردیم. همچنین جاذبه‌های گردشگری استانبول را جهت تهیه تور استانبول به طور مختصر توضیح دادیم تا در صورت گشت و گذار و تفریح در این شهر تا حدودی با مکان‌های دیدنی آشنایی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت سفر خارجی جهت تفریح تور استانبول از کرج را از آژانس هواپیمایی ظفر سیر امیر کبیر تهیه کنید چرا که می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت از تفریحات مناسب بهره‌مند شوید.

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :