فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

فرصت دیدن جاذبه های کیش را در زمستان از دست ندهید

جزیرۀ کیش به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری ایران شناخته می‌شود. این جزیره در بیشتر ایام سال دارای هوایی شرجی و گرم است اما در پاییز و زمستان دارای هوای مطلوب و دلپذیر است؛ بنابراین فرصت دیدن جاذبه های کیش را در زمستان از دست ندهید.

فرصت دیدن جاذبه های کیش را در زمستان

فرصت دیدن جاذبه های کیش را در زمستان

اگرچه فصل زمستان برای سفر به بیشتر شهرها مناسب نیست اما جزیره کیش به علت قرارگیری در مناطق جنوبی کشورمان، در این فصل هوای مطلوب داشته و یک گزینه مناسب برای سفرهای زمستانی به حساب می‌آید.

در ادامۀ مطلوب به معرفی مناطق گردشگری این جزیره پرداختیم تا شما با شناختی کامل راهی این جزیره شوید و از سفر خود لذت ببرید.

ظفرسیر امیرکبیر، مجری مستقیم تور کیش، با ارائه بهترین قیمت و خدمات، سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. جهت اطلاع از قیمت تور کیش و رزرو آن همین حالا با ما تماس بگیرید.

جاذبه های کیش در زمستان

کشور عزیزمان ایران در هر فصلی دارای زیبایی‌های خاص در گوشه و کنار خود است؛ بنابراین امکان سیر و سفر در هر فصلی برای گردشگران در ایران مهیا است. اگر شما هم قصد مسافرت در این فصل را دارید فرصت دیدن جاذبه های کیش را در زمستان از دست ندهید. فصل زمستان بهترین زمان مسافرت به مناطق جنوبی و بندری ایران به خصوص جزیرۀ کیش است.

با ما همراه باشید تا شما را با مناطق گردشگری کیش در زمستان آشنا کنیم.

اسکله تفریحی کیش

این اسکله در تمامی فصول به خصوص در فصل زمستان ارزش دیدن دارد، این اسکله با طول 480 متر توسط متخصصان ایرانی برروی خلیج فارس عزیزمان ساخته شده است. چیزی که این اسکله را خاص کرده است، جنس عرشۀ آن است. عرشۀ این اسکله از چوب ساخته شده است که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. در اطراف این اسکله رستوران، کافه و مراکز تفریحی دیگری مانند سینما چهار بعدی، بولینگ، مراکز خرید و کلوپ تفریحات دریایی ساخته شده است تا میزبان گردشگران از تمامی دنیا باشد.

ساحل کلبه هور

این ساحل رتبۀ خوبی را در بین مناطق گردشگری کیش به خود اختصاص می‌دهد. این ساحل دماغه‌ای در غربی‌ترین نقطه جزیرۀ کیش است. این ساحل با بستری صخره‌ای زیستگاه انواع ماهی‌ها، لاک پشت‌ها، صدف‌ها و مرجان‌ها است که زیبایی خاصی را به این ساحل بخشیده‌اند.

از تفریحات این ساحل می‌توان به غواصی و ماهیگیری اشاره کرد. برای رفاه حال گردشگران در این جزیره آلاچیق، نیمکت و غیره قرار داده شده است.

شهر باستانی حریره

این شهر یکی از بندرگاه‌های این جزیره در گذشته‌های دور بوده است که زمانی مردمان بسیار در آن زندگی می‌کرده‌اند. این شهر باستانی جز آثار ملی ثبت شدۀ ایران است.

اگرچه در حال حاضر چیزی به جز دیواره‌های این شهر به جای نمانده است اما از همین آثار به جای مانده نیز می‌توان به معماری زیبا و حیرت‌انگیز این شهر پی برد. برای ساخت ان شهر تنها از سنگ، سنگواره‌های مرجانی و آهکی استفاده شده و هیچ خشت و گلی در آن به کار برده نشده است.

بوستان آهوان

اگر سری به این بوستان بزنید، می‌توانید حیوانات مختلفی را ببینید. در این بوستان آهوها به صورت آزادانه نگه داری می‌شوند و حیوانات دیگری نظیر میمون و گوزن در فضاهای حفاظت شده‌ای هستند تا بازدیدکنندگان ‌بتوانند از آن‌ها دیدن کنند.

خانه مردم شناسی

این خانه متعلق به حاج عبدالله بن شاهین بوده است که 200 سال قدمت دارد. با بازدید از این خانه می‌توانید با سبک زندگی مردمان بومی این منطقه آشنا شوید

سافاری کیش

اگر می‌خواهید فرصت دیدن جاذبه های کیش را در زمستان از دست ندهید، حتماً در فصل زمستان سری به این جزیرۀ شگفت‌انگیز بزنید. سافاری کیش از آن مناطق گردشگری است که به هیچ وجه نباید از آن گذشت. افراد با هرسنی می‌توانند در این منقطه به تفریح بپردازند. رفتن به صحرا و شترسواری تنها دو مورد از تفریحات این منطقه است.

اگر به موتور سواری و کارتینگ نیز علاقه‌مند هستید، سافاری کیش می‌توانند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

کلام پایانی

اگر قصد مسافرت به جزیره کیش را دارید، فرصت دیدن جاذبه های کیش را در زمستان از دست ندهید و این فصل فوق‌العاده را برای مسافرت به این جزیره انتخاب کنید تا از گرما و رطوبت هوا در آمان باشید و به بهترین شکل از سفر خود استفاده کرده و لذت ببرید.

تمامی مناطق گردشگری این جزیره در فصل زمستان دیدنی هستند؛ بنابراین کافی است برای بازدید از آن‌ها برنامه ریزی دقیق کنید، بلیط خود را تهیه کنید و راهی این جزیره شوید.

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :