فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

جذاب ترین ورزش‌های آبی در کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری است که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌کند. در این سفر جاذبه‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند شما و خانواده را سرگرم کند. یکی از مفرح‌ترین آن‌ها ورزش‌های آبی کیش است که دارای تنوع بسیاری است. این ورزش‌ها به دو شکل در جزیره کیش در دسترس مسافران است و شما می‌توانید بر اساس علاقه‌مندی و مهارت خود یکی از ورزش‌های داخل یا خارج از آب را دنبال کنید. در این بخش اطلاعاتی در مورد محبوب‌ترین و جذاب‌ترین ورزش‌های آبی در کیش در اختیار شما قرار می‌دهیم.

جذاب ترین ورزش‌های آبی در کیش

جذاب ترین ورزش‌های آبی در کیش

جذاب ترین ورزش‌های آبی در کیش

جت اسکی

یکی از هیجان‌انگیزترین ورزش‌ها در کیش جت اسکی است که می‌تواند برای همه افرادی که به ورزش‌های آبی علاقه دارند بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد. این ورزش برای تمامی گروه‌های سنی مناسب است. این ورزش در مناطق شمالی نیز محبوب است ولی با توجه به آب‌ و هوای گرم   جزیره کیش این ورزش لذتی دوچندان پیدا می‌کند. برای افرادی که از هیجان و سرعت لذت می‌برند این ورزش می‌تواند بسیار مفرح باشد. شیوه اجرای این ورزش به این شکل است که افراد بر روی یک موتور جت اسکی سوار می‌شوند و با سرعت بر روی آب حرکت می‌کنند. این ورزش به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به جت اسکی و گردش در اطراف جزیره کیش بپردازید.

غواصی

یکی دیگر از جذاب‌ترین ورزش‌های آبی در کیش غواصی است که به شما این فضا را می‌دهد که در زیرآب به تماشای زیبایی‌های کف جزیره و موجودات داخل آن بپردازید. در این ورزش با پوشیدن لباس مخصوص غواصی داخل آب می‌شوید و البته یک نفر به‌عنوان راهنما همراه شما خواهد بود. موجودات رنگارنگ داخل آب و ساختار صخره‌ای این جزیره در هیچ کجای دنیا دست ‌یافتنی نیست و شما می‌توانید از این ورزش هیجان‌انگیز در کیش لذت ببرید.

بنانا

اگر در جست‌وجوی ورزشی ارزان ‌قیمت و در عین حال بسیار مفرح و لذت‌بخش در جزیره کیش هستید، پیشنهاد ما این است که حتماً بنانا را امتحان کنید. اگر به‌صورت گروهی یا خانوادگی به کیش سفرکرده‌اید این ورزش می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به همراه داشته باشد. شیوه اجرای این ورزش به این شکل است که افراد با جلیقه نجات بر روی یک تیوپ که شکل موز است، سوار می‌شوند و تیوپ از طریق قایق‌های موتوری پرسرعت کشیده شده و بر روی آب حرکت می‌کند.

فلای بورد

برای کسانی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند فلای بورد می‌تواند یک ورزش آبی بسیار جذاب و مفرح باشد. باید این ورزش را در ردیف هیجان‌انگیزترین ورزش‌های آبی جزیره کیش به شمار بیاورید. شیوه اجرای این ورزش به این صورت است که شما با یک جت در هوا معلق هستید و درواقع شما از طریق فشار هوا و آب به اجرای حرکات نمایشی می‌پردازید. افرادی که این ورزش را تجربه می‌کنند باید در شنا مهارت داشته باشند تا در صورت سقوط در آب بتوانند خود را به ساحل برساند. این ورزش برای افراد جسور و پرهیجان مناسب است و می‌تواند لحظات جذابی را برای آن‌ها ایجاد کند.

پدل برد

این ورزش جزو جدیدترین ورزش‌های جزیره کیش است که در آن فرد با استفاده از یک ‌تخته بر روی آب شناور است. این ورزش علاوه بر جذابیت‌هایی که دارد می‌تواند قدرت بدنی افراد را نیز محک بزند. پدل برد به کسب آرامش و تقویت عضلات بدن نیز کمک می‌کند. شما می‌توانید در روی تخته به‌صورت نشسته یا ایستاده قرار بگیرید و در حین پارو زدن از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. پدل برد یک ورزش فردی در جزیره محسوب می‌شود و محدودیت سنی برای انجام آن وجود ندارد.

شاتل سواری

یکی دیگر از ورزش‌های بسیار جذاب در جزیره کیش شاتل سواری است که شما می‌توانید به‌تنهایی یا همراه خانواده و دوستان آن را تجربه کنید. شاتل‌ها درواقع یک قایق یا تیوپ هستند که به شما این امکان را می‌دهند که بر روی موج‌های زیبا و خروشان به حرکت دربیایید. شاتل یکی از جذاب‌ترین ورزش‌های آبی در کیش است که شادی و هیجان را به جمع‌های دوستانه شما می‌آورد.

پاراسل

اگر هیجان پرواز دارید و درعین‌حال می‌خواهید یک تفریح آبی را در جزیره کیش تجربه کنید، پیشنهاد ما این است که حتماً ورزش پاراسل را امتحان کنید. این ورزش برای علاقه‌مندان به پرواز بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است. در این ورزش شما بر روی آب‌های جزیره کیش به پرواز درمی‌آیید. در این تجربه شما با استفاده از چتر توسط یک قایق تندرو پرواز را تجربه می‌کنید.

اینها تنها چند مورد از جذابیت‌های کیش زیبای خلیج فارس است.

دوستان گرامی، مسافران محترم ظفرسیر امیرکبیر! برای اطلاع از هزینه‌ها و رزرو تور کیش، لطفاً بلافاصله با ما تماس بگیرید. قیمت تور کیش با اطمینان از ما درخواست کنید.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :