فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

تور مشهد با قطار از کرج

مشهد یکی از شهرهایی است که همیشه از تمام شهرها از جمله کرج، مسافرانی را به سمت خود می‌کشاند. بسیاری از این مسافران با اتومبیل شخصی و بسیاری دیگر با وسایل نقلیه عمومی مانند هواپیما، قطار یا اتوبوس سفر می‌کنند. برخی دیگر نیز سفر با تور را ترجیح می‌دهند که با انواع وسایل نقلیه انجام می‌گیرد. یکی از محبوب‌ترین تورها، تور مشهد با قطار از کرج است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد این موضوع به ذکر نکاتی بپردازیم.

نکات مهم در خصوص تور مشهد با قطار از کرج

برای اینکه سفری راحت و بی‌دردسر داشته باشید، بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید.

نوع قطار
نوع قطار انتخابی شما تاثیر زیادی در راحتی سفر دارد. قطارهای فدک و زندگی با کوپه‌های چهار تخته از بهترین قطارها هستند. البته هزینه این قطارها نسبت به سایر قطارها کمی بیشتر است. قطارهای نورالرضا، غزال، غدیر و سیمرغ گزینه‌های ارزان‌تری هستند. اما طبیعتاً امکانات قطارهای فدک و زندگی را ندارند. البته قطارهای اتوبوسی هم نسبت به قطارهای کوپه‌ای ارزان‌تر و البته سریع‌تر هستند. اما اگر جزء افرادی هستید که با مترو و یا اتوبوس مشکل دارید، بهتر است با این نوع قطارها سفر نکنید. اما به طور کلی برخی از قطارهای اتوبوسی مانند پردیس امکانات بسیار خوبی دارند.

ساعت ورود و خروج به مشهد
اگر با تور مشهد با قطار از کرج سفر می‌کنید، حتماً به ساعت دقیق ورود به مشهد و خروج از آن توجه کنید. سعی کنید قطار خود را طوری انتخاب کنید که ظهر به مشهد برسید؛ زیرا معمولاً ساعت ۱۲ ظهر، تخلیه اتاق توسط مسافران قدیم انجام گرفته و مسافران جدید اتاق خود را می‌تواند ساعت ۱۴ تحویل بگیرند؛ بنابراین اگر نیمه شب به مشهد برسید، مجبور هستید هزینه یک روز کامل را پرداخت کنید.

انتخاب هتل خوب
یکی از موارد مهم در تور مشهد با قطار از کرج، انتخاب هتل خوب است. خوب بودن هتل لزوماً به تعداد ستاره‌های آن نیست. گاهی ممکن است شما وارد یک هتل ۵ ستاره شوید، اما آن خدماتی را که مد نظرتان است به شما ارائه نشود. اما یک هتل گمنام ممکن است خدماتی در حد انتظارتان به شما ارائه دهد؛ بنابراین قبل از خرید تور حتماً از هتل، امکانات آن و تجربه دیگران مطلع شوید.

زمان ارزان بودن تور
اگر ارزان بودن تور خیلی برایتان مهم است، بهتر است در زمان‌های خاصی سفر کنید. به طور مثال مهر ماه به دلیل بازگشایی مدارس و دی ماه به خاطر شروع امتحانات بهترین زمان‌ها برای سفر تور مشهد با قطار از کرج هستند. در اواخر اسفند و یا بعد از تعطیلات نوروز نیز زمان‌های خوبی برای مسافرت هستند. اما این موضوع زمانی درست است که مقارن با برخی مناسبت‌ها مانند شهادت امام رضا نباشد. در چنین شرایطی حتی در زمان اوج امتحانات، باز هم یکی از شلوغ‌ترین زمان‌های مسافرت به مشهد خواهد بود.

آشنایی با ارزان‌ ترین قطارهای مشهد

اگر قصد سفر با تور مشهد با قطار از کرج را دارید و به دنبال قطارهای ارزان هستید، می‌توانیم قطار اتوبوسی ماهان را به شما معرفی کنیم. پس از آن قطارهای شش تخته و یا قطارهای سالنی نیز در زمره قطارهای ارزان قرار می‌گیرند. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که به همان اندازه‌ای که پول می‌دهید آش می‌خورید؛ بنابراین از یک قطار ارزان نباید انتظار امکانات و سرویس‌دهی خوب را داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله به ذکر نکاتی در مورد تور مشهد از کرج با قطار پرداختیم. اما یکی از نکات بسیار مهم دیگر، انتخاب یک آژانس هواپیمایی معتبر برای سفر است. شرکت‌های مسافربری زیادی در کرج وجود دارند که می‌توانند کارهای مربوط به سفر شما را به خوبی انجام دهند. یکی از این شرکت‌ها آژانس مسافرتی ظفر سیر امیرکبیر است. این شرکت با بهره‌گیری از پرسنل مجرب برای شما سفری مطمئن تدارک خواهد دید.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :