فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

تفریحات محبوب جزیره کیش برای کودکان

زمانی که یک خانواده تصمیم می‌گیرند که به یک سفر بروند، باید علایق تمام اعضای خانواده در نظر گرفته شود. معمولاً خانواده‌هایی که فرزند دارند دل نگران این موضوع هستند که آیا در مقصدی که انتخاب کرده‌اند، به کودکان آن‌ها خوش می‌گذرد یا نه. اگر شما قصد مسافرت به کیش را دارید و نگران فرزند دلبندتان هستید، بهتر است تفریحات محبوب جزیره کیش برای کودکان را بشناسید و با شناختی کامل راهی این جزیره شوید.

در ادامۀ این مطلب قصد داریم چند مورد از مراکز تفریحی را که برای کودکان بسیار جذابیت دارند را معرفی کنیم.

تفریحات محبوب جزیره کیش برای کودکان دلبند شما

تفریحات محبوب جزیره کیش برای کودکان بسیار زیاد و متنوع است؛ بنابراین در این مطلب تعدادی از بهترین و جذاب‌ترین آن‌ها را برای شما آورده‌ایم.

شهربازی هایلند

شهربازی یکی از سرگرمی‌های فوق‌العاده برای کودکان به حساب می‌آید، شهربازی هایلند جزیرۀ کیش دارای وسایل و بازی‌های بسیار متنوعی است که حتی بزرگسالان را نیز سرگرم می‌کند. تمامی وسایل این مرکز کاملاً به روز هستند و با آخرین استاندارهای دنیا مطابقت دارند.

پارک برفی کیش

پارک برفی یا پارک پنگوئن کیش یکی از آن جاهایی است که کودکان را حسابی سر ذوق می‌آورد. این پارک پوشیده از برف مصنوعی است تا کودکان بتوانند حس و حال بازی‌های زمستانی را کاملاً احساس کنند. در این پارک شرایط برای سورتمه سواری، استفاده از سرسره‌های یخی، ساخت آدم برفی، زیپ لاین و هزاران تفریح زمستانی دیگر مهیا است.

اگر هنگام مسافرت به این جزیره، لباس گرم همراه خود نیاورده‌اید، اصلاً نگران نباشید، زیرا این مجموعه به محض ورود شما لباس‌های گرم مناسبی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

آکواریوم کیش

اگر کودک شما به دنیای زیر آب علاقه‌مند است یا به طور کلی خانواده‌ای هستید که عاشق ماهی‌ها بوده و از دیدن آن‌ها لذت می‌برید، این مرکز تفریحی یک انتخاب بسیار مناسب برای شما است.

در این مرکز تفریحی هزاران گونۀ ماهی نگه داری می‌شود که دیدن آن‌ها کودکان را هیجان‌زده خواهد کرد.

پارک آبی کیش

پارک آبی سرباز کیش برای بزرگسالان هم جذابیت خاص خود را دارد، چه برسد به کودکانی که عاشق آب بازی هستند. در این پارک آبی قسمت‌های ویژه‌ای برای کودکان در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز به راحتی بتوانند از سرسره‌ها و استخرهای شنا استفاده کنند.

برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست کودکان، برای تمامی قسمت‌های ویژۀ کودکان سایبان در نظر گرفته شده است.

پارک ماسه کیش

این پارک ماسه‌ای برای کودکان و خردسالان بسیار هیجان‌انگیز است، اغلب کودکان از بازی کردن با شن‌های ساحل بسیار لذت می‌برند. این بازی به رشد مغز و افزایش مهارت‌های کودکان بسیار کمک می‌کند.

باغ پرندگان

یکی از تفریحات محبوب جزیره کیش برای کودکان رفتن به باغ پرندگان این جزیره است. این پارک از 50 نوع گونه پرنده نگه داری می‌کند که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند.

پاراسل مخصوص کودکان

اگر فرزند شما به پرواز کردن علاقه دارد، حتماً به این مرکز تفریحی مراجعه کنید. برای استفاده از این پرواز حداقل سن دو سال است، یعنی هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند و لذت ببرند.

استوانه جادویی

یکی از جدیدترین بازی‌هایی که در حال حاضر در جزیرۀ کیش وجود دارد، استوانۀ جادویی است. در این بازی کودکان درون توپ‌هایی قرار گرفته و در داخل یک استخر با یکدیگر بازی می‌کنند.

دلفیناریوم کیش

دلفین‌ها حیواناتی پرشور و هیجانی هستند و این شور و هیجان را به مخاطبان خود نیز القا می‌کنند. این مرکز برای بزرگسالان نیز جذابیت دارد؛ بنابراین تمام اعضای خانواده‌ می‌توانند لحطات خوشی را در این مجموعه سپری کنند و خاطرات خوشی را برای خود ثبت نمایند.

قیمت تفریحات محبوب جزیره کیش

قیمت تفریحات کیش به سه عامل مهم بستگی دارد:

  • زمان مسافرت
  • میزان زمانی که از هر مرکز بهره می‌برید
  • امکاناتی که در اختیار کودک شما قرار می‌گیرد.
تفریحات محبوب جزیره کیش

تفریحات محبوب جزیره کیش

کلام پایانی

تفریحات محبوب جزیره کیش برای کودکان بسیار زیاد است؛ کافی است گشتی در اینترنت بزنید و تفریح مورد علاقۀ فرزند خود را پیدا کنید، حتی بعضی از این سرگرمی‌ها برای بزرگسالان نیز جذابیت داشته و خانواده‌ها می‌توانند به صورت دسته جمعی از آن‌ها استفاده کنند.

تفریحاتی نظیر پاراسل، آکواریوم کیش، پارک برفی، دلفیناریوم و شهربازی هایلند تنها تعداد محدودی از این تفریحات و سرگرمی‌ها است که برای شما توضیح دادیم.

ظفرسیر امیرکبیر، با تضمین قیمت و خدمات عالی، سفری خاطره‌انگیز و بدون دغدغه را برای شما رقم خواهد زد. همین حالا جهت استعلام قیمت تور کیش و همچنین رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :