فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

بهترین هتل های کیش

از مهمترین مواردی که قبل از سفر به هر مکانی باید به آن فکر کنید، اقامتگاه است. این که هتل انتخابی هم قیمت مناسب و هم خدمت‌رسانی خوبی داشته باشد، بسیار مهم است. کیش یکی از مکان‌های گردشگری پرطرفدار در ایران است. این منطقه هتل‌های زیادی دارد که می‌توانند مکان امنی برای اقامت شما باشند. البته اگر در ایام تعطیلات قصد سفر به این منطقه را دارید، باید زودتر برای رزرو هتل اقدام کنید. حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که بهترین هتل های کیش کدام هتل‌ها هستند؟ در این مقاله به معرفی برخی از پرطرفدارترین هتل‌های این منطقه می‌پردازیم.

بهترین هتل های کیش

بهترین هتل های کیش

هتل بزرگ داریوش کیش

یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل های کیش، هتل بزرگ داریوش است. این هتل از نوع هتل‌های ۵ ستاره بوده و معماری آن برگرفته از تخت جمشید است. امکانات پذیرایی در این هتل بسیار متنوع و با.کیفیت است. رستوران‌های آپادانا و پاسارگاد در این هتل قرار دارند.

هتل ترنج

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره کیش هتل ترنج است. این هتل مجهز به رستوران و فست فود ساحلی، کافی شاپ، رستوران روی آب با کف شیشه‌ای، سالن اسپا، سالن ورزشی، خانه بازی کودک، سالن بیلیارد، مزون و … است. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود.

هتل پارک مارینا

یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ای که در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس قرار دارد، هتل پارک مارینا است. این هتل دارای اتاق و سوئیت‌هایی با چیدمان شیک و مدرن است. دو رستوران لوتوس و باغ گل در این هتل قرار دارند. رستوران لوتوس مجهز به غذاهای ایرانی و فرنگی بوده و رستوران باغ گل نیز در فضای سبز قرار دارد.

هتل فلامینگو

یکی از هتل‌های ۴ ستاره کیش، هتل فلامینگو است. این هتل چهار طبقه بوده و دارای امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، کنفرانس و … است. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران این هتل طبخ می‌شوند.

هتل لیلیوم

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره کیش، هتل لیلیوم است که در نزدیکی مراکز خرید، ساحل خلیج فارس و اسکله تفریحی کیش قرار دارد. اتاق‌های این هتل دارای چشم‌انداز خوبی هستند. برخی از اتاق‌ها رو به دریا و برخی دیگر رو به پارک بزرگ شهر هستند. نظافت خوب، تهویه و سرمایش و گرمایش مناسب و چیدمان مدرن از ویژگی‌های این هتل است. رستوران، فست فود و کافی شاپ از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند.

هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم جزء هتل‌های چهار ستاره کیش است که در سه طبقه ساخته شده است. معماری این هتل از نوع معماری اروپایی باروک است. این هتل دسترسی آسانی به ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز خرید مروارید و پردیس دارد.

هتل ویدا

هتل ۵ ستاره ویدا یک هتل ۹ طبقه با ۱۴۵ اتاق و فاصله  ۱/۵ کیلومتری تا ساحل دریا است. این هتل در نزدیکی دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل قرار دارد. دسترس این هتل به سایر نقاط گردشگری کیش نیز بسیار مناسب است. در طبقه اول این هتل، رستوران آن با غذاهای ایرانی واقع شده است.

هتل کوروش

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش، هتل ۵ ستاره کوروش با ۱۶ طبقه و ۱۹۸ اتاق و سوئیت است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل، استفاده از انرژی خورشیدی است که از اولین هتل‌های خاورمیانه مجهز به این سیستم است. امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، اتاق چمدان، لاندری، جکوزی، مجموعه ورزشی، کرایه اتومبیل و … است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین هتل های کیش پرداختیم. البته هتل‌های خوب کیش به این موارد محدود نمی‌شوند. هتل‌های خوب و پرامکانات این منطقه شامل هتل‌های زیادی می‌شود. هتل‌هایی مانند شایان، شایگان، پانوراما، آرامیس پالاس، هتل بین‌المللی کیش، هتل ایران و … . برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد ‌تور کیش از کرج از آژانس ظفر سیر امیرکبیر کمک بگیرید.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :