فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

بهترین هتل های مشهد

در این مقاله می‌خواهیم در مورد بهترین هتل های مشهد صحبت کنیم. مشهد به عنوان یک شهر زیارتی هر ساله مسافران و زائران زیادی را پذیرا می‌شود. بسیاری از افراد صرفاً با هدف زیارت آرامگاه امام رضا به این شهر سفر می‌کنند، اما در کنار این مورد، شهر مشهد مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بسیار زیادی نیز دارد. در این شهر هتل‌های زیادی وجود دارند که بسیاری از آنها امکانات بسیار لوکسی دارند.

بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل‌های ۵ ستاره مشهد با ۳۵۷ اتاق است. امکاناتی مانند اینترنت رایگان، پارکینگ، چایخانه سنتی، کافی نت، فروشگاه، سرویس اتاق و … در این هتل وجود دارد. همچنین اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی مانند تهویه مناسب، اینترنت، مینی بار، تلویزیون، حمام و … هستند. رستوران‌هایی با غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی شاپ، سونا و ماساژ از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شوند. حرم امام رضا، پارک کوهسنگی، راه آهن و فرودگاه در فاصله کمی از این هتل قرار گرفته‌اند.

هتل مجلل درویشی

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد می‌توان به هتل مجلل درویشی اشاره کرد که در فاصله ۱۴۰۰ متری حرم واقع شده است. این هتل دارای ۲۵ طبقه و ۲۲۳ اتاق است. اتاق‌های این هتل در تیپ‌های مختلف فصل، پنت هاوس، ملل و VIP هستند. شاید بتوان این هتل را بهترین هتل مشهد نامید.

هتل پارس

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره مشهد، هتل پارس است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۲۷ اتاق بوده و لابی آن دارای سقف شیشه‌ای است. از امکانات این هتل می‌توان به دریاچه مصنوعی، چایخانه سنتی، رستوران، کافی شاپ، تالارهای مختلف، پارک بازی و  … اشاره کرد.

هتل هما ۲

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد می‌توان به هتل هما ۲ اشاره کرد. این هتل با ۲۰۷ اتاق از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد به شمار می‌آید. از جمله امکانات هتل هما می‌توان به کافی شاپ، رستوران، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، زمین ورزشی و … اشاره کرد. فاصله این هتل تا حرم و فروشگاه الماس شرق با اتومبیل به ترتیب حدود ۲۰ و ۱۰ دقیقه است. همچنین تا فرودگاه بین‌المللی و ایستگاه راه‌آهن به ترتیب ۲۴ و ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

هتل پردیسان

هتل پردیسان نیز از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد بوده که در یکی از بهترین نقاط آب و هوایی آن واقع شده است. این هتل دارای ۱۶۲ اتاق و سوئیت دوبلکس است. همچنین امکاناتی مانند رستوران، فروشگاه، سالن همایش و … در آن وجود دارد.

هتل قصر الماس

هتل قصر الماس یا هتل بین‌المللی قصر از جمله هتل‌های ۵ ستاره مشهد است که در فاصله ۸۰۰ متری حرم قرار دارد‌. این هتل دارای امکاناتی مانند تورهای تفریحی در داخل و بیرون شهر و تورهای آبی به معروف‌ترین مجموعه‌های آبی مشهد است. همچنین امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، تالار، آرایشگاه، ماساژ، پزشک، تاکسی، فروشگاه و … در این هتل وجود دارند‌.

هتل سی نور

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره و نزدیک به حرم، هتل سی نور است. این هتل چشم‌انداز زیبایی به سمت حرم دارد. دسترسی هتل سی نور به فرودگاه، ترمینال، مراکز تجاری و راه‌آهن بسیار آسان است. این هتل دارای امکانات رفاهی زیادی است. امکاناتی مانند انواع رستوران، کافی شاپ، روف گاردن، حوضچه نمک، غار، حمام ترکی و مغربی، ماساژ، سونا، سالن پینگ پنگ، بدنسازی، بیلیارد، سینمای پنج بعدی، فوتبال دستی، مرکز تجاری، سالن آمفی تئاتر و … .

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین هتل های مشهد پرداختیم. قطعاً در هر مسافرتی محل اقامت یکی از اصلی‌ترین موارد به شمار می‌آید؛ بنابراین بهتر است با توجه به اولویت‌های خود، هتل مورد نظر را انتخاب نمایید. برای این منظور باید اطلاعات کامل در مورد هتل‌های مختلف را داشته باشید. آژانس هواپیمایی در کرج ، ظفر سیر امیرکبیر اطلاعات لازم در مورد هتل های این شهر همچنین قیمت تور مشهد از کرج را به طور کامل در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :