فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

بهترین هتل های استانبول

استانبول یکی از جذاب‌ترین شهرهای دنیا به شمار می‌آید. طبیعت بکر و زیبای استانبول، غذاهای خوشمزه ترکی، مراکز خرید لوکس و هتل‌های شیک از جمله مواردی هستند که به جذابیت این شهر می‌افزایند. اما قبل از سفر به هر شهری به‌خصوص اگر خارج از کشور باشد، اولین نکته مهم رزرو هتل است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین هتل های استانبول آشنا کنیم.

هتل سوئیس اوتل د بسفر

یکی از بهترین هتل‌های استانبول، هتل سوئیس اوتل است. امکانات، خدمات و دکوراسیون زیبای این هتل موجب شده است که تا به امروز جوایز زیادی را کسب کند. کاخ دولما باغچه و میدان تکسیم یکی از مکان‌های دیدنی استانبول هستند که این هتل در نزدیکی آنها قرار دارد. مرکز اسپا و تندرستی یکی از بهترین امکانات این هتل به شمار می‌آید. همچنین رستوران، سونا، استخر، باشگاه بدنسازی، زمین بازی کودکان، بار، سولاریوم و … از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

از دیگر هتل‌های خوب استانبول می‌توان به هتل چراغان پالاس اشاره کرد. این هتل در سواحل تنگه بسفر قرار دارد. معماری این هتل تلفیقی از سنت و مدرنیته است. اتاق‌های هتل چراغان دارای چشم‌اندازی رو به باغ و دریا هستند. در این هتل نیز انواع امکاناتی مانند استخر، رستوران، باغ، آرایشگاه، صرافی، خشکشویی، مرکز تناسب اندام و … وجود دارند. این هتل در نزدیکی اورتاکوی، پارک یلدیز، بشیکتاش و موزه نیروی دریایی قرار دارد.

هتل ریتز کارلتون استانبول

یکی از هتل‌های خوبی که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد، هتل ریتز کارلتون است. همچنین این هتل در نزدیکی میدان تکسیم، خیابان استقلال، شیشلی، کاخ دولما باغچه و پارک ودافون قرار دارد. در این هتل ۲۴۳ اتاق وجود دارند. این اتاق‌ها دارای چشم‌اندازهای مختلفی هستند. امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی، رستوران، کلاس یوگا، بیلیارد، کرایه خودرو، اسپا، استخر، و … در این هتل وجود دارند.

هتل تورکوز سوئیت بسفر

از دیگر هتل‌های خوب استانبول که در نزدیکی بنادر کشتی قرار دارد، هتل تورکوز سوئیت بسفر است. این هتل در نزدیکی کاخ، مسجد و برج ساعت دولما باغچه، بازار بشکیتاش، موزه نیروی دریایی، میدان تقسیم، ساحل بسفر و اورتاکوی قرار دارد. همچنین مجهز به امکاناتی مانند اجاره خودرو، باشگاه ورزشی، رستوران، کافه، صرافی و … است.

هتل آجوا سلطان احمد

یکی از ۱۰ هتل برتر استانبول، هتل آجوا سلطان احمد است. این هتل دارای ۶۱ اتاق و سوئیت بوده و با کالاهای لوکسی مانند فرش‌های ابریشمی تبریز، سنگ مرمر و مبلمان مروارید چیدمان شده است. امکاناتی مانند ماساژ، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، صرافی و … در این هتل وجود دارند. همچنین این هتل به مکان‌هایی مانند مسجد ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی نزدیک است.

هتل اینتر کانتیننتال

هتل اینتر کانتیننتال از دیگر هتل‌های خوب استانبول است. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ دولما باغچه، بازار ادویه و برج گالاتا قرار دارد. رستوران این هتل انواع غذاهای عثمانی و ترکی را عرضه کرده و چشم‌اندازهای زیبایی رو به تنگه بسفر دارد. این هتل مجهز به امکانات استخر، ماساژ، کلاس یوگا و ایروبیک، آرایشگاه و … است.

هتل کنراد استانبول بسفر

هتل کنراد استانبول بسفر یکی دیگر از بهترین هتل‌های استانبول است که می‌توانید برای سفر خود انتخاب کنید. این هتل در نزدیکی دریا و بوتیک‌ها قرار دارد. امکاناتی مانند مرکز تناسب اندام، استخر، بار، رستوران، اسپا، زمین تنیس خاکی و … در این هتل وجود دارد. از جمله مکان‌های معروف نزدیک این هتل، پارک و کاخ ییلدیز، میدان بشیکتاش و موزه نیروی دریایی هستند.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد بهترین هتل‌های استانبول صحبت کردیم. اما از آنجایی که یکی از مهم‌ترین اقدامات برای سفر، رزرو هتل است بهتر است قبل از انتخاب هتل مورد نظر خود اطلاعات کامل‌تری را در مورد آن کسب کنید. آژانس ظفر سیر امیرکبیر می‌تواند مشورت‌های لازم در خصوص رزرو هتل را به شما ارائه دهد.

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :