فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

بهترین هتل‌ های آنتالیا

در این مقاله می‌خواهیم به چند مورد از بهترین هتل‌های آنتالیا اشاره کنیم. آنتالیا یکی از شهرهایی است که در نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد. این شهر از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای ترکیه به شمار می‌آید که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. بیشتر سفرها به آنتالیا در اوایل بهار تا اوایل تابستان است. در این شهر تفریحات مختلفی مانند غواصی، ماهیگیری، صخره‌نوردی آبی و … رواج دارد. هتل‌های این شهر نیز با امکانات خوبی که دارند توانسته‌اند اغلب افراد را راضی نگه دارند.

بهترین هتل‌ های آنتالیا

هتل ۵ ستاره آکرا (Akra)

یکی از هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا، هتل آکرا است که از یک طرف به دریای مدیترانه و از یک طرف به مرکز شهر نزدیک است. همه اتاق‌های هتل آکرا چشم‌اندازی رو به دریا دارند. در رستوران‌های درجه یک این هتل انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی، دریایی، انواع نان و … پخت می‌شوند. همچنین این هتل مجهز به مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی، زمین تنیس، ماساژ و … است. هتل آکرا به بافت تاریخی آنتالیا نیز نزدیک است.

بهترین هتل‌ های آنتالیا

هتل ۵ ستاره کرون پلازا آنتالیا (Crown Plaza Antalya)

هتل کرون پلازا که از هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا است، اتاق‌هایی لوکس و رو به دریای مدیترانه دارد. این هتل دارای سه رستوران و مرکز سلامتی با امکانات ورزشی کامل است. این مرکز تماماً شیشه‌ای بوده و شما می‌توانید هنگام ورزش کردن شهر را ببینید. مواردی مانند استخر سرپوشیده، استخر روباز، اسپا، سونا، حمام ترکی، حمام روسی و اتاق برف نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند.

هتل ۵ ستاره SU and Aqualand

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا می‌توان هتل سو اند آکوالند را نام برد. تمام اتاق‌های این هتل، تراس‌دار و با چشم‌اندازی رو به دریای مدیترانه هستند. همچنین نورپردازی اتاق شما بسته به سلیقه‌تان تغییر می‌کند. این هتل مجهز به سرزمین آبی با سرسره‌ها و استخرهای مختلف، اسپا، ماساژ و حمام ترکی است. رستوران‌های هتل آکوالند دارای انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی هستند. همچنین در این هتل سالن همایش و اجتماعات نیز وجود دارد.

هتل ۴ ستاره B Business Hotel & Spa

هتل بی بیزینس و اسپای یکی از هتل‌های ۴ ستاره آنتالیا است که از نظر امکانات و کیفیت فرق چندانی با هتل‌های ۵ ستاره ندارد. تمام اتاق‌های این هتل یا به سمت دریا و یا به سمت کوه باز می‌شوند. این هتل مجهز به امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز، رستوران، سالن بدنسازی و اینترنت رایگان است. همچنین به موزه آنتالیا و دروازه هادرین بسیار نزدیک است.

بوتیک هتل ۴ ستاره توانا (Tuvana)

بوتیک هتل ۴ ستاره توانا از دیگر هتل‌های معروف و محبوب در میان ایرانی‌ها است. این هتل در داخل یک باغ با درختان پرتقال و نخل قرار گرفته و معماری آن برگرفته از معماری سنتی عثمانی است. کف اتاق‌ها از چوب و مبلمان و سرویس خواب نیز از چوب بلوط و کاج ساخته شده است. اتاق‌های تراس‌دار، اینترنت رایگان، صبحانه بوفه و رستوران‌هایی با غذاهای ترکی و بین‌المللی از جمله امکانات این هتل محسوب می‌شوند. فاصله هتل توانا تا بافت تاریخی آنتالیا و همچنین کاله‌ایچی بسیار کم است.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد بهترین هتل‌های آنتالیا صحبت کردیم. هتل‌های خوب آنتالیا فقط به این چند مورد محدود نمی‌شوند؛ بلکه هتل‌های ۴ ستاره، ۳ ستاره و ۲ ستاره زیادی در این شهر واقع شده‌اند. هتل‌های ۴ ستاره معمولاً از نظر امکانات تفاوت چندانی با هتل‌های ۵ ستاره ندارند. اما از هتل‌های ۳ و ۲ ستاره نمی‌توانید توقع امکانات لوکس هتل‌های ۴ و ۵ ستاره را داشته باشید.
ولی تمام امکاناتی که برای یک اقامت راحت نیاز دارید، در این هتل‌ها وجود دارند. هتل‌های ۴ ستاره شامل مارینا و کمر، ۳ ستاره شامل ترک اوی، دژاو کاله ایچی، دوغان و ازبکان و ۲ ستاره شامل تونتی، ناسا فلورا و دروازه هایدرین می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آژانس ظفر سیر امیرکبیر مراجعه کنید.

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :