فروش بلیط هواپیما در کرج و بلیط قطار در کرج , رزرو تور کیش و تور استانبول و تور مشهد از کرج – ظفرسیر امیرکبیر

اخذ ویزای شینگن

اگر در کرج هستید و میخواید که خدمات اخذ ویزای شینگن را دریافت کنید بهترین آژانس مسافرتی در کرج ارائه دهنده خدمات اخذ ویزای شینگن بوده و شما میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید و یا در ساعات کاری به دفتر آژانس ظفرسیر امیرکبیر مراجعه فرمایید

مشاوره و استعلام قیمت

۰۹۳۹۵۰۴۶۴۳۴۰۲۶۳۲۲۰۳۸۲۷

در ادامه در مورد ویزای شینگن کمی برایتان توضیح میدهیم.

اخذ ویزای شینگن

اخذ ویزای شینگن

ویزای شنگن یک نوع ویزا است که بر اساس توافق‌نامه‌ای به نام توافقنامه شنگن اروپا ایجاد شده است. این توافقنامه توسط 26 کشور عضو اتحادیه اروپا (EU) به همراه چند کشور غیرعضو EU منعقد شده است. ویزای شنگن به فرد امکان ورود و حضور در تمام این کشورها را با یک ویزا فراهم می‌کند.

کشورهایی که به این توافقنامه پیوسته‌اند شامل Austria، Belgium، Czech Republic، Denmark، Estonia، Finland، France، Germany، Greece، Hungary، Iceland، Italy، Latvia، Liechtenstein، Lithuania، Luxembourg، Malta، Netherlands، Norway، Poland، Portugal، Slovakia، Slovenia، Spain، Sweden، و Switzerland می‌شوند.

ویزای شنگن به دو نوع تفکیک می‌شود: ویزای کوتاه مدت (Short-Stay Visa) و ویزای بلند مدت (Long-Stay Visa).

1. ویزای کوتاه مدت (Short-Stay Visa):
– این نوع ویزا به فرد اجازه می‌دهد تا به مدت کوتاه در کشورهای متعدد شنگن حضور داشته باشد. معمولاً این ویزا برای مدت حداکثر 90 روز در هر دوره 180 روزه صادر می‌شود.
– این ویزا برای تفریح، تجارت، ملاقات خانواده و موارد مشابه مناسب است.

2. ویزای بلند مدت (Long-Stay Visa):
– این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که قصد دارند بیش از 90 روز در یکی از کشورهای شنگن اقامت کنند، مثلاً برای تحصیل، کار، یا پیوستن به خانواده.
– برخی از کشورها ممکن است اقدامات اضافی برای درخواست ویزای بلند مدت انجام دهند، مانند تصویربرداری از امکانات مسکن و تأییدیه‌های مالی.

برای درخواست ویزای شنگن، معمولاً باید به سفارت یا کنسولگری کشور مورد نظر مراجعه کرد و فرآیند مربوطه را طی کرد. اطلاعات دقیق و الزامی برای اخذ ویزا بسته به قوانین و مقررات هر کشور ممکن است متفاوت باشد.

تمام این مراحل به راحتی و در کمترین زمان در آژانس هواپیمایی و مسافرتی ظفرسیر امیرکبیر انجام خواهد شد.